Telefoni & IT för företag

Om Oss

Introcoms verksamhet består primärt av försäljning av telefoni och IT- tjänster mot små och medelstora företag. Med hög Servicenivå och personlig service levererar vi Telefoni och IT- tjänster till företag runt om i hela Sverige.

Vi är flexibla och efterstävar att alltid leverera bästa möjliga lösning för just ditt företag. Vi utvecklas dagligen och adderar kontinuerligt produkter och tjänster till vår portfölj.

Tillsammans i teamet skapar vi en bra atmosfär där det alltid finns plats för att komma med nya idéer och strategier. För oss är det också viktigt våra anställda känner sig delaktiga och får vara med att påverka.

Vill Du jobba hos oss?

Just nu söker vi säljare till kontoret i Göteborg

Flexibla, Kreativa och Effektiva framgångsfaktorer för oss på Introcom. Vill du vara med från start och ha möjlighet att påverka din egen utveckling? Du blir en del av en företagskultur som präglas av affärsmannaskap och entreprenörsanda.

Mer om tjänsten

Introcom agerar återförsäljare av telefoni och IT-lösningar mot små och medelstora företag.

I produktportföljen hittar kunden abonnemangslösningar samt hårdvara till marknadsledande priser. Introcom är ett nystartat företag med visioner om att växa stark under de kommande åren.

Introcom ingår i Ambia Trading Group som är ett börsnoterat bolag med verksamheter inom logistik och partihandel. Inom Koncernen jobbar idag 80 personer. Du blir en viktig del av Introcom, en arbetsplats som präglas av engagemang, driv och entreprenörskap.

Här får du frihet under ansvar och ofta chansen att vara med under hela processer – från början till slut. Dessutom kan vi erbjuda dig goda utvecklingsmöjligheter, för självklart förväntar vi oss att du som medarbetare har viljan att växa och ständigt lära dig nytt.

Huvudsakliga ansvarsområden

Agera säljare mot företag, sälja/informera om Introcoms  produkter , rådgivning om vilka lösningar som passar kunden bäst, aktiv bearbetning av företag är din primära arbetsuppgift.

Profil

Du kan vara en erfaren säljare men också i början av karriären. Du måste gilla att ta nya kontakter mot företag där målet är att presentera en kostnadseffektiv lösning där kunderna får möjlighet att teckna avtal.

Vi prioriterar följande erfarenheter och egenskaper

Förmåga att finna nya affärer/kunder
Gilla att ta nya kontakter och kunna ta några nej för att sedan gå vidare i säljprocessen.
Seriös i ditt sätt att arbeta då vi vänder oss mot företag
Kunna presentera kostnadseffektiva lösningar
Gilla att jobba i team

Vi erbjuder

Fast lön + provision. Du jobbar från vårt kontor i Centrala Göteborg, möjlighet till utveckling och avancemang inom Ambia koncernens olika områden.

I denna rekrytering samarbetar vi med AddSell Rekrytering.
För mer information, vänligen kontakta rekryteringskonsult Stefan Finnström på tel, 0708-143671

Kontakta Oss